منتديات الجيش
أهلاً وسهلاً بكم في منتديات الجيش ويسرنا ويسعدنا أنضمامكم معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات الجيش
أهلاً وسهلاً بكم في منتديات الجيش ويسرنا ويسعدنا أنضمامكم معنا
منتديات الجيش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجيش
الجيش
مشرف المنتدى العام

نكت مصرية00 Empty نكت مصرية00

الأربعاء يونيو 27, 2012 7:52 pm
مره ولد صغير سأل والده: بابا انت جبتني ازاي؟ قال الاب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة لقيناك تحتها. ففكر الابن فيها “إيه لو أبقى أب من دلوقتي ” فجاب شوية سكر وحطهم تحت السجادة صحي تاني يوم لقى صرصار فقال:”لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب

النهارده هنعرف يعنى ايه الاحتباس الحرارى مدرس علوم سئل طالب يعنى اية احتباس حرارى ؟ قاله :- يعنى انك تاخد نفس طويــــــــــــــــــل من السجـاره وتبص فجأه .....تلاقي ابوك في وشــــــك

حشاش مصرى اتصل بأوباما و قاله أحنا أعلنا الحرب علي أمريكا أوباما أنخض و قاله انتم مين ؟ الحشاش قاله انا و تيتو و كيخا و حناوي و ميخا و 3 صحبنا كمان من القهوة يعني 8 وحوش أوباما ضحك في سخرية و قالوا تعرف أني عندي 2 مليون جندي تحت أمري الحشاش قاله… لا جديدة دي لازم أتشاور انا و الشباب …المهم الحشاشأتصل بيه تانى يوم و قاله متقلقش يا أوباما مش حنعلن الحرب عليكم أوباما أبتسم و قالوا ليه الحشاش قالوا مفيش بس معندناش مكان يكفي 2 مليون أسير في القهوة

حسنى مبارك و بشار الاسد كانوا معزومين ع الغدا عند اوباما اوباما حب يتمنظر عليهم راح جايبلهم معالق دهبيتغدوا بها جه بشار الاسد من غير اوباما ما ياخد باله و سرق معلقة منهم حطها فى جيبه مبارك حب يعمل زيه معرفش فكر كتير يعمل زيه راح قال لاوباما هعمللك حركة سحرية دلوقت هحط المعلقة دى فى جيبى هطلعهالك من جيب بشارحسنى مبارك و بشار الاسد كانوا معزومين ع الغدا عند اوباما اوباما حب يتمنظر عليهم راح جايبلهم معالق دهبيتغدوا بها جه بشار الاسد من غير اوباما ما ياخد باله و سرق معلقة منهم حطها فى جيبه مبارك حب يعمل زيه معرفش فكر كتير يعمل زيه راح قال لاوباما هعمللك حركة سحرية دلوقت هحط المعلقة دى فى جيبى هطلعهالك من جيب بشار
الجيش
الجيش
مشرف المنتدى العام

نكت مصرية00 Empty رد: نكت مصرية00

السبت يوليو 14, 2012 9:31 pm
يسلمووووووووووو